شرکت کشت ابزار علی آباد

فعالیت های کشاورزی  گروه ادوات کشاورزی یوسفی در مجموعه شرکت کشت ابزار علی آباد صورت می پذیرد. این مجموعه با داشتن 200 هکتار زمین ،3دستگاه کمباین نیوهلند ، 5 دستگاه تراکتور و اداوات کشاورزی مختلف باغی و زراعی  در زمینه های  کشت ، داشت و برداشت مجموعه خود و دیگر مجموعه های منطقه شمال فعالیت ویژه دارد. . کاشت و برداشت برنج،گندم، جو و… تنها گوشه ای از خدمات این مجموعه را تشکیل میدهد این مجموعه با بیش از 40 نوع ماشین آلات کشاورزی و باغی یکی از بزرگترین مجموعه های بهربرداری زراعت در شمال کشور می باشد.

همچنین با توجه به عملکرد و توسعه چشمگیر شرکت کشت ابزار علی آباد تنها در مدت زمان کوتاهی پس از تاسیس و همچنین نگاه ویژه مدیریت این مجموعه به اهمیت ایجاد مکانیزه کردن فرایند فروش و خارج شدن از فضای کسب و کار سنتی و تاسیس شعب جدید جهت زنجیره ای شدن مجموعه فروشگاه ها و خدمات پس از فروش شرکت ، در اوایل سال 1394 فروشگاه ادوات کشاورزی یوسفی با شرکت کشت ابزار علی آباد ادغام گردید و به عنوان زیر مجموعه این شرکت به فعالیت خود ادامه می دهد.

نمایندگی خدمات فروش و پس از فروش

تراکتورسازی ایران

همچنین از عمده فعالیت های این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد که نقش بسزایی در منطقه ایفا می کند:

– ارائه خدمات مشاوره ای،آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی به کشاورزان و شرکت های بهره بردار کشاورزی که بتوان عملکرد مزارع را در واحد سطح را  بهبود بخشد.

– انعقاد قراردادهایی جهت کاشت ، داشت ، برداشت در  مزارع و باغات و همچنین احیا و امکان سنجی  اراضی در جهت کشت  مجدد و انتخاب بهترین نوع و واریته کشت در مزارع و باغات..

– ارائه خدمات فنی و مهندسی کشاورزی توسط تیم زبده مجموعه.

– ارائه مشاوره جهت انتخاب ادوات و ماشین آلات کشاورزی مناسب و ارائه کلیه خدمات مکانیزاسیون واحد های زراعی و باغی.

– ارائه انواع  خدمات بازرگانی(بازاریابی،بازاررسانی و فروش) محصولات و ماشین آلات کشاورزی

تولید شیلات و آبزیان و ایجاد زنجیره های ارزش در مزارع  کشاورزی(استخرهای پرورش ماهی)

نمایندگی خدمات فروش و پس از فروش 

کمباین سازی ایران

 

در اواخر سال 1394 مدیران شرکت با نگاه گسترش فعالیت ها و خدمات رسانی هرچه بهتر به کشاورزان و نزدیک کردن فاصله مزارع با  شعبات فروش و خدمات پس از فروش شرکت کشت ابزار ،اقدام به تاسیس شعبه جدید در شهر خان ببین نمودند. بدین منظور در سال 1395 زمینی تجاری واقع در این شهر به مساحت 450 مترمربع خریداری و بلافاصله مراحل نقشه برداری و تجهیز آن انجام گردید و در کمتر از 14 ماه مراحل ساخت و همچنین تجهیز آن انجام پذیرفت.

شعبه جدید واقع در شهر خانببین با مساحت 440  مترمربع مساحت عرصه در دو طبقه که شامل 200 متر فضای فروشگاه و انبار قطعات و 240 متر فضای تعمیرگاه و همچنین در طبقه دوم 2 واحد 100 متری برای برگزاری کلاس های آموزشی و یک واحد مسکونی رفاهی در جهت پذیرایی از میهمانان ساخته شده و آماده بهره برداری گردیده است

نمایندگی ادوات کشاورزی یوسفی شهر خان ببین

با توجه به نیاز منطقه و در راستای اهداف شرکت کشت ابزار علی آباد، این شرکت اقدام به بررسی و نیاز سنجی برای گسترش بیشتر فعالیت های خود در منطقه نمود که پس از بررسی های به عمل آمده، شهر سنگدوین با توجه به فاصله 20 کیلومتری از شعبه مرکزی و درخواست های متعدد مطرح شده که از سوی کشاورزان این منطقه، به عنوان شعبه جدید این شرکت انتخاب گردید.

به همین منظور در سال 98 ساختمانی تجاری به مساحت 320 متر مربع فضای فروشگاهی و انبار قطعات و ادوات کشاورزی تجهیز گردید و بدین ترتیب شعبه سوم این شرکت در شهر سنگدوین افتتاح شد.

نمایندگی ادوات کشاورزی یوسفی شهر سنگدوین